Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Erik - 6 januari 2008 05:46

Jag ljög i går om att jag drog på starbucks, precis när jag skulle kliva på bussen ringer en kille från min Strategi grupp och säger att vi ska träffas nu. Så det är bara vända och dra dit, jag blev sittande hela dagen och fick inte speciellt mycket gjort.


Men i morse drog jag upp tidigt som fan och drog ner till det jävla starbucks och åt frukost och skulle börja precis skriva på ett annat grupp arb., när jag får ett SMS att jag ska skicka in det jag har gjort, men saken var ju den att jag hade skrivit ett stycke pga. jag suttit med det andra grupp arb. hela gårdagen. Jag skicka tillbaka att jag inte var klar men han vill ha det jag hade gjort iaf, så det var bara stt sätta sig i en taxi tillbaka till campuset, för internet uppkopplingen på detta starbucks fungerade ej. Så efter 30min taxiresa springer jag upp på rummet och skickar iväg några rader, men nu sitter jag iaf med det och ska bygga på lite. En del kommunikations missar om tider och deadlines har inträffat under dessa två dagar, men det är bara att gilla läget och köra. Se bild ganska hyffsat Starbucks jag damma av frukosten på, denna bild var dock tagen i lugn och ro innan jag såg SMSet.


I kväll blir det lite Kalla feber i gen ska försöka följa sista loppet online, ser hur det går..


Vi hörs

Ovido - Quiz & Flashcards