Alla inlägg den 17 november 2007

Av Erik - 17 november 2007 05:42

..idag hade jag ingen fantasi med rubriken. Dagen har startat mycket lungt, mest surfning på internet och relaxing, har även nyss varit och ätit lunch. Idag ska jag styra upp en tv så jag kan börja följa NBA på allvar, för det verkar som att de visar 4-5 matcher varje vecka, går även ryckten att de kommenterar på engelska. Även en stor match ur svenska ögon spelas idag, Sverige mot Spainen i fotboll, tyvärr kan jag nog inte se den härifrån.


Igår drog jag, Johan och Edvin på den argentinska buffen igen och käka, det är jäkligt fint med lite kött och potatis ibland. Efter så sänkte vi två öl var på nån liten pub, vilket var mycket trevligt, det var även några trubadurer där som verkligen kunde jamma, men det var en vit kille som är skapt helt utan taktkänsla som försörde 15 min när de spelade.

Ovido - Quiz & Flashcards