Alla inlägg den 24 november 2007

Av Erik - 24 november 2007 16:21

Jag sa att det var sista inlägget det förra, men jag tänkte det är bästa att visa sista måltiden nu.. så ni får ett sista kort på mig.


Det är så att klockan är nu 23:21 och nervös börjar man bli, när man har tränat sex veckor för detta så ska man fan i mål oxå, så enkelt är det, på 2.04:25 eller 6 h spelar ingen roll.


Nä nu har jag fyllt syftet, visat "the last supper", så ska jag krypa till kojs.. revelj 05:30 imorron bitti.


Salut!

Av Erik - 24 november 2007 12:14

Nu har man inte så mycket att göra här på hotel rummet, när det går ut på att vila upp sig. Det går inte heller att kolla så mycket TV för allt är på kinesiska.


Men när vi nyss var och käkade kom jag över en SD-korts läsare, så nu kan jag skcika upp nån bild oxå.


Har förövrigt kommit fram till att jag har gått för mycket idag, vi sa innan att det inte skulle bli så mycket transporter till fots, men det är ganska tufft att få tag i taxi här i City. Så nu har jag något att skylla på när det går åt skogen imorrn!


Bilden (lite skakig kanske) är tagen ca. 250 m från hotelet nere vid The Bund i går kväll när vi mötte upp Magge Palo för en fin middag.


Tchüs! nästa inlägg blir som sagt imorron ska snart äta sista måltiden och fortsätta uppladdning. 

Av Erik - 24 november 2007 09:07

Nu ligger man här.. och laddar inför morron dagens helvete. Det blir mycket vatten och mat iag så man orkar springa lite imorrn. Men jag hade tänkt ha en djupare analys imorron när jag kommer tillbaka till hotelet, för att ni ska få ta del av mina troliga smärtor...


Idag har jag varit på HM och uppdatera lite med svenska kläder, vilket kan vara bra i denna lite annurlunda värld..


Det blir inga bild idag, har glömt sladden hemma (se ovanstånde inlägg).. men jag ska måla med min ord imorrn så ni ska förstå hur det verklig känns att springa ett marathon.


Nä nu ligger Edvin här och väntar på att vi ska gå och äta, näst sista måltiden..


Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards